Krystek Fishing Głogów.pl

PRZYNĘTY HAND MADE

Piknik Dorado 2018

Piknik Dorado, wędkarska impreza o charakterze integracyjnym. Wędkowanie połączone z wypoczynkiem to coś wspaniałego. Wrócimy tam napewno, bo warto.

Kilku zapaleńców z Klubu Spinningowego “Miedziana Ryba” Głogów, przyjaciele z Pomorza oraz zaprzyjazniony tester firmy Rapala wspólnie wybrali się na Piknik Dorado 2018 organizowany przez Dariusza Małysza producenta przynęt firmy Dorado.

Po przyjechaniu na miejsce, przywitał nas organizator pikniku Dariusz Małysz ( właściciel firmy Dorado). Po przywitaniu, wymianie kilku zdań zostaliśmy zakwaterowaniu domku. Szybki przydział miejsc, pakowanie sprzętu i jedziemy jeszcze tego samego dnia na ryby 😊

Meldujemy się na rzeką San. Piękna rzeka i dodatkowo malownicze widoki napawają nas optymizmem. Wytypowanie miejscówki z żerującymi rybami jest trudne ale szybko lokalizujemy miejsca gdzie brzany się spławiają. Po kilkunastu rzutach mamy pierwsze brania i spadki ryb. To nas nie zniechęca, walczymy dalej.

Postanowiłem zmienić  przynęte na głębiej schodzącą, wykonuje kilka rzutów i następuje bardzo delikatne przytrzymanie. Szybko zacinam i czuję że ryba “siedzi”.  Moja pierwsza w życiu walka z brzaną 👈  Moja pierwsza w życiu brzana 👈  Krótki hol, może trwał  5 minut ale za to był emocjonujący. Szybkie zdjęcia i rybka wraca spowrotem do wody cała i zdrowa. Piękna, waleczna barbara z wąsami 😁

Jeszcze godzinę wędkujemy i bez kontaktu z rybami postanawiamy wracać do domku. Wieczorem czeka nas kolacja integracyjna wraz z degustacją regionalnych trunków 🤔😎

Nie marnujemy czasu i skoro świt ruszamy na kolejną wyprawę wędkarską. Dzisiaj z rybą walczył Sławek ale wąsata barbara po krótkim holu spadła. Było jeszcze kilka brań ale nie zaciętych.

Powoli kończy się nasza wędkarska przygoda. Pora odpocząć przed podróżą powrotną, spakować się i następnego dnia wyruszyć w drogę powrotną.

Dariusz Małysz świetnie zorganizował to spotkanie, wszystko przygotowane na przyjazd gości.  Organizacja na wysokim poziomie.

Dariusz, dziękujemy za gościnę.

Do zobaczenia w przyszłym roku 👍

Pozdrawiamy

Klub Spinningowy “Miedziana Ryba” Głogów